Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

YARDIM İSTEMEK

Hayattaki zorluklardan kaçamayız. Olumlu yada olumsuz, hepsini yaşıyoruz. Hayatın akışı bizim için tecrübe oluyor. Bu konuda yüzleşmek, çözücü olmak çok önemlidir. Bazı sorunları unutmak istiyoruz, bir daha dönüp bakmak istemiyoruz. Bu sorunlar bizde yaralar bırakıp ve yoğun negatif düşüncelere sebep oluyor.
Bu negatif düşüncelerinin etkisinin altında kalıp ve çözüm bulmak zor olabilir. Bu sebepten dolayı yardım istemek en doğru karar. Bu yardımı öncelikle aile hekimimizden isteyebiliriz. Aile hekiminizin yaşadığınız psikolojik problemlerden haberdar olması önemlidir. Çünkü sağlık sadece fiziksel sağlık değildir. Bu paylaşımdan sonra aile hekiminin yönlendirdiği kişiye danışmak en doğru karardır.
Sorunlarımızın çözmenin ilk adımı paylaşmaktır. Kendi düşüncelerimizden farklı düşüncelere açık olmak, oluşturduğumuz negatif düşüncelerinin değişmesine sebep olacaktır.
Çoğunlukla kendimizi daha ağır bir şekilde yargılıyoruz ve çevreye daha çok tolerans gösteriyoruz. Kendimize uyguladığımız kuralları çevremize uygulamıyoruz. Kendimize şu soruyu sormamız gerekir:
Yaşadığım problemi bir başkası yaşasa, bu problemi yine aynı şekilde değerlendirirmiydim? Bunu bir uzmanın yardımıyla yaptığınız zaman daha başarılı sonuçlara varacağınızdan eminim.
Yardım istemek düşüncelerimizi paylaşmaktır ve farklı düşüncelere açık olmaktır. Yardım istemek basit bir karar değildir. Bazen o kadar negatif düşüncelerde boğulabiliyoruz ki, farklı bir düşünceye sahip olmak imkansız gelebilir. Fakat imkansız değildir. Bu adımı atabilmek için aile hekiminizden ve çevrenizden yardım ve destek isteyebilirsiniz. Yardım alarak daha sağlıklı düşüncelere sahip olabiliriz.
O negatif düşüncelerle vedalaşmanın ilk adımı yeni düşüncelere açık olmaktır, şans vermektir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code