Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

AKTİF EĞİTİM DESTEK MERKEZİNDEN SİTEM

Merhaba.
Ben Gent bölgesi Actief / Aktif Eğitim Destek Merkezinden Elif Alcı. Neredeyse 1 yıldır gönüllü bir grupla Gent belediyesinin lokalinde ilk okul çocuklarımıza okul ödevlerinde yardımcı olmaya çalışıyoruz .
Çocuklarının dersleriyle yakından ilgilenen velilerinde bildiği gibi hiç de kolay bir iş değil. Ama herşeye rağmen götürüyoruz. Götürmeye mecburuz çünkü çocuklarımızın dolayısıyla Türk toplumunun geleceği sözkonusu.
Şimdi birkaç sitemim olacak; Politikacılara çok şey demek isterim ama boyumu aşar. Burada hayatımın en büyük sloganını uyguluyorum o da " en büyük tepki tepkisizlik" böylece enerjimi nefesimi boşa tüketmemiş olurum. Actief / Aktif Eğitim Destek Merkezinin yapmış olduğu faaliyetler, Türk toplumunun geleceğini her ne kadar yakından ilgilendirsede birdahaki seçimlere kadar, seçim öncesi kadar karşılaşmayız herhalde .
İkinci sitemimde Gent bölgesinde internet üzerinden haber yapan arkadaşlara.  Şöyle bakıyorumda her türlü haber yapılıyor. Açılıştan düğünlere kadar hatta Türkiyedeki milletvekili reklamlarına kadar ama maalesef daha 1 kere Aktif Eğitim Destek Merkezinin haberi yapılmadı.
Neden???
Çocuklarımızın gelecegi için yapılan bu çalışmalar çok önemsiz bir habermi?
Son sitemim ise Gent'de yaşayan yüksek okul, üniversite okuyanTürk gençleri ve öğrenci topluluklarına. Eğer geleceğe damganızı vurmak istiyorsanız (ki bu çaba içerisindesiniz) şimdiden elinizi taşın altına koymalısınız.
Ama maalesef ufak kadromuz dışında (burada onlara ayrıca teşekkür ederim), haftada bir saatlerini, geleceğimiz olan bu çocuklara ayırabilecek ÖRNEK Türk gençleri bulamadım.
Unutmayın, geleceğimiz şuanda yetiştireceğimiz çocuklarla bağlı !!!

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code