Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

UKDE

Ah N'olaydım, N'olaydım da Gelibolu da on yedi yaşında olaydım
Baltayla, kazmayla Yahya çavuşun yardımına varaydım
Yağmur gibi bomba yağan çadırlarda yaralarını saraydım
Ne işiniz vardı buralarda diye soraydım da
Tüküreydim şerefsizin yüzüne, hem tükürüp hem vuraydım
Vuraydım ha vuraydım, vura vura denize varaydım
Ah N'olaydım, N'olaydımda, Anafartalar da olaydım
"Mermin yoksa süngü tak" diyen kumandanın yanında olaydım
Gırtlak gırtlağa vuruşup kefensiz yatan yiğidin
Bulgur çorbasında bir tutam tuz birazcık yağ olaydım
Yeni evliler nişanlılar, sözlüler, dönüp arkaya bakmadılar
O can pazarında bile bayram namazını unutmadılar
Ah N'olaydım, N'olaydımda kilitbahirde olaydım
Havranlı Seyidin üstüne bastığı bir taş olaydım
"Hadi cepheye" deseydi, kınamı yakarken hacı anam
O topraklar için toprağa düşen kınalı bir baş olaydım
İslamın son ordusuydular, yiğit anaların yiğitleri
Çok sevdikleri vatan için, arkada kaldı sevdikleri
Söz konusu olan Vatandı, teferruattı gerisi,
Peygamber ağusuydu mekanları yerleri
Sanki düğüne gider, halaya girer gibi gülerek
"Zahmet buyurma ya Resulullah biz geldik" diyerek
Ah N'olaydım, N'olaydım da Elli yedinci alayda olaydım
O civanmertler gibi, bende on yedimde solaydım
Bin dokuzyüzlü yılların aydınlarına kıydılar
Mezun veremedi okullar zira kapalıydılar
Nasip oldu gördük, vatan nasıl savunulacak
Sizin düşmanınız belliydi, şimdi içimizde alçak
Herhalde rahmetli Akif'in duası kabul olmayacak
Bu millet bir kere daha İstiklal marşı yazacak
Ah N'olaydım, N'olaydımda vatan kalbinin attığı yerde olaydım
İlle de ille de Settülbahirde
Nur yağan şehitlikte, bir mezar taşında
"Ali oğlu zafer on yedi yaşında olaydım.
Zafer Uyar
10 Eylül 2006
BXL
Allah için, Kuran için, Bayrak için, Namus için cepheden cepheye
koşup canlarını verenlere.....................
Allah hepsinden razı olsun, Allah(cc) ganii ganii rahmet eylesin, AMİN.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code