Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

KİMSE YOK MU DERNEĞİNE OPERASYON

Hükümetin Gülen Cemaati’ne yakınlığı ile bilinen ve Türkiye’nin önde gelen yardım kuruluşlarından “Kimse Yok Mu” derneğinin kapatılması için harekete geçtiği, bu doğrultuda ilk olarak derneğin yardım toplama yetkisinin kaldırılması kararı alındığı idiia ediliyor.
Bugün yayınlanan ‘TARAF’ Gazetesinin haberine göre Gülen Cemaati’ne yakın şirket ve işadamlarına karşı yürütülen kampanyada sıra yardım derneklerine geldi. Hükümet müfettişlerin usulsüzlük bulamadığı Kimse Yok Mu derneğine karşı yasal müdahale imkanı kalmayınca,derneğin yardım toplama yetkisinin kalkması için düğmeye bastığı iddia edildi.
Kimse Yok Mu Derneği, İnsani Yardım, Kalıcı Yardımlar, Afet Yardımları, Eğitim, Sağlık, Yetim Yardımları ve Temiz Su alanlarında Dünyanın her bölgesinde faliyet gösteriyor.
Öte yandan İktidarın cadı avı sosyal paylaşım sitesi Twitter’de büyük tepki topluyor.
17 ve 25 Aralık yolsuzluk operasyonları sonrasında Gülen Cemaati’ne yakınlığı ile bilinen AKP’ milletvekilliğinden istifa eden Hakan Şükür Twitter hesabından ” Zulmünüz artsın ki,Allah hesabını o şiddette sorsun. Kimse Yok mu Derneği'ne yaptığınız yetim hakkına el uzatmaktır. “ açıklamasını yaptı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code