Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

ESKİŞEHİR ŞİİRE DOYDU

Eskişehirli Şairler, Yazarlar, Ozanlar Derneği (EŞYODER) tarafından dernek binasında düzenlenen şiir etkinliğinde, şairler 'eğitim-öğretimle' ilgili şiirler okudular. Ozanlar da, 'eğitim-öğretimle' ilgili şiirleri, sazları ile türküler söyleyerek seslendirdiler.
EŞYODER Başkanı Eskişehirli şair Ertuğrul Şakar şiir etkinliğinde, eğitim-öğretimle ilgili şiirleri okuduklarını belirterek yaptığı açıklamada, '' Okullarımız da 2014-2015 eğitim - öğretim yılı başladı. Şairlerimiz de 2014-2015 eğitim-öğretim yılı ile ilgili yazdıkları şiirlerini, düzenlenen şiir etkinliğinde okudular. Ozanlarımız da şairlerin eğitim-öğretim yılı için yazdıkları şiirleri, sazları ile seslendirdiler. Eğitim- öğretimle ilgili şiir kitapçıklarını, şairlerimize dağıttık. Her hafta çarşamba günleri değişik konularda dernek binamızda şiir etkinlikleri düzenliyoruz. Şiirler, şairlerin iç dünyasını yansıtır. Tarihten bu güne kağıtlar bitti, mürekkepler tükendi, ömürler toprağa yar oldu ama şiir hiç bitmedi. Duygu, his ve hayal oldukça, camlar mumların aleviyle buğulandıkça, lambada titreyen aleviyle üşüdükçe, kısacası insan var oldukça, şiirler asla yok olmayacaktır'' dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code