Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

CHP KURULTAYI YİNE KILIÇDAROĞLU DEDİ

CHP 18.Olağanüstü Kurultayı’nda Genel Başkan adayı Muharrem İnce 415, Kemal Kılıçdaroğlu ise 740 0y aldı ve yeniden Genel Başkan seçildi.
“Zannetmeyin ki bu yolculuk burada biter” diye konuşan ve delegelere “Kendimi sizlere emanet ediyorum” diye seslenen Genel Başkan adayı İnce, Kılıçdaroğlu’nun yeniden Genel Başkanlığa seçilmesinden sonra CHP Lideri Kılıçdaroğlu’nu kutladı.
Kılıçdaroğlu Kurultay’da CHP’de değişime ve geçmişiyle yüzleşme konularına da özellikle değinerek, “Yüzde 33 cinsiyet kotası getirdik. Gelecek yılki genel seçimlerde kadınlar siyasete damga vuracak” dedi, ayrıca CHP’de parti ağalarını da silme sözü verdi.
CHP’nin 18. Olağanüstü Kurultayında Kürt sorununu çözme sözü veren Kılıçdaroğlu,”Kürt sorunu çözmeye kararlıyız ve çözeceğiz. Çünkü bu sorunun temelinde özgürlük ve demokrasi var” dedi.
CHP Lideri Kılıçdaroğlu, ‘CHP sağa açıldı, Atatürkçülüğü dışladı, devrimcilikten vazgeçti ‘diyenlere rest çekti, ‘hodri meydan’ dedi, ‘Devrimci Kemal’ olduğunu belirterek, “Deniz Gezmiş’in mezarına çiçek koyan, ‘Üç Fidan’a sahip çıkan CHP Genel Başkanı benim” dedi
Kılıçdaroğlu kurultay konuşmasında, “Dersim’in küçük bir köyünde doğduğunu, 7 kardeş olduklarını, en büyük ablasının ve annesinin okuma yazma bilmediğini anlattı ve  “İçlerinde okuyup üniversiteye giden tek kişi benim yedi kardeşten. Ben bir cumhuriyet çocuğuyum, haram lokma yemedim. Hep helalin peşinde oldum. Halkıma hizmet etmeyi namuslu bir görev bildim. Benim kitabımda hırsızlık, kul hakkı yemek yoktur. Atatürk’ün, “Cumhuriyet bilhassa kimsesizlerin kimsesidir” sözü var. İşte onlardan birisi de benim” dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code