Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

AFİMED’den vali Güner’e ziyaret


Afyonkarahisar İnternet Radyo ve Televizyoncular Derneği AFİMED Yönetim Kurulu Üyeleri ve Radyo Temsilcileri Vali Hakan Yusuf Güner’i ziyaret ederek dernek hakkında bilgi verdiler.
Dernek Başkanı Ömer Elçi Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Mazi ve Bolvadin Gençlik FM Hakkı Sezen, Afyon Armoni FM Yüksel Elçi, 03 Haber Yılmaz Ekmekçi, Afyon Mavi Radyo Nurullah Maral tarafından yapılan ziyarette vali Güner’e nostaljik radyo hediye edildi.
Dernek Başkanı Ömer Elçi, “AFİMED 2012 tarihinde kuruldu ve aynı zamanda merkezi Ankara’da bulunan İnternet Medyası Federasyonu kurucu üyeleri arsında yer alıyor. Günümüzde internet gazeteciliği çok önemli bir konuma geldi. Aynı anda dünyanın her yerinden takipçisi olması bakımından daha hızlı bir haberleşme imkanı sağlıyor” dedi.
Elçi, “Hızla gelişen teknoloji nedeniyle artık insanlar bu günün haberini yarın çıkacak olan gazeteden takip etmek istemiyor. Habere ve bilgiye anında ulaşmak isteyenler için gazete çıkan haber artık eski haber durumuna düşüyor. Belli bir süre sonra yazılı basının tarih olacak. Artık her şey dijital ortamda” diye konuştu.
Vali Hakan Yusuf Güner, “Afyon basın yönünden çok güçlü ve çeşitlilik gösteren bir şehir. Ben de internet medyasını takip etmeye çalışıyorum ama buna fazla zamanım kalmıyor. Bu nedenle yazılı ve bizimle alakalı konuları takip edebiliyorum. Basın sektörünün örgütlü olması güzel ve bildiğim kadarıyla TBMM internet medyası ve radyolar içinde basın ilan kurumundan resmi ilan alması gündemde. Umarım sizde bundan faydalanırsınız” dedi
Afyonkarahisar İnternet Medyası Radyo ve Televizyon Derneği Başkanı Ömer Elçi ve Yönetim Kurulu Üyelerinin hayırlı olsun ziyaretleri esnasında hazır bulunan Bolvadin Gençlik FM Yetkilisi Hakkı Sezen, Afyon Armoni FM Yetkilisi Yüksel Elçi, İnternet Haber Sitesi 03 Haber Yetkilisi Yılmaz Ekmekçi, Afyon Mavi Radyo Temsilcisi Nurullah Maral ve Dernek Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Mazi, Valimiz Hakan Yusuf Güner’e ziyaretin anısına nostaljik radyo hediye ettiler.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code