Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

SUVERMEZ KÖYÜ KİTABI TANITILDI

Milli Eğitim Bakanlığı emekli başmüfettişlerinden, eğitimci Şükrü Türkmen'in Suvermez Köyü ve Suvermez Köyü'nün geçmişi, soyağacı ile ilgili kaleme aldığı, ' Suvermez Köyü ' kitabının tanıtım programı Suvermez köyü Gönül Bahçesi'nde gerçekleştirildi. Düzenlenen tanıtım programına Emirdağ Belediye Başkanı Uğur Serdar Kargın'ın yanı sıra Milliyetçi Hareket Partisi Emirdağ İlçe Başkanı Ceylan Morca, Suvermez Köyü Muhtarı Mehmet Akın, Halk ozanı Aşık Yoksul Derviş - Şemsettin Kubat, Avukat Ahmet Şahbaz, programı koordine eden Burhanettin Korkmazer, Sanatçı Mustafa Ertorun, kitabın basımında emeği geçen Emirdağ Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Metin Edeer ve Şükrü Sağlam, Nejdet Özkan, İsmail Altıntaş gibi önemli isimler; ayrıca Şükrü Türkmen'in öğrencileri ve çok sayıda Suvermez'li katıldı. Program sunumu ve açılış konuşmasını emekli eğitimci Özcan Türkmen yaptı. Türkmen konuşmasında “Bilenin bilmeyene, olanın olmayana borcu var. Bizlerde bu topraklara, köyümüze borcumuzu iltifatlarla daha çok eser ortaya koyarak ödeyeceğiz” dedi. ŞÜKRÜ TÜRKMEN: SUVERMEZ KÖYÜ KİTABI İÇİMDE BİR UKDEYDİ Suvermez Köyü kitabının yazarı Şükrü Türkmen ise tanıtım ve imza gününde duygularını ” Vefa borcumu yerine getireyim istedim.Buradan gittik, burada büyüdük. Anamın hiç okuma yazması yoktu, babam ilkokul 3 mezunu, diplomasını dışardan aldı.Okuttular bizleri Allah onlardan razı olsun.Vefa borcumu atalarıma nasıl öderim bilmem ama, köyüme vefa borcum vardı. Suvermez köyü’nün tarihini yazmak, Suvermez köyünün kitabını yazmak içimde bir ukteydi. Epeyce zaman bununla uğraştım, didindim, bilgileri topladım. Hemen hemen ulaşamadığım nokta kalmadı. Sizlerle telefon, internet, sohbet ortamında bu bilgileri toparladım.” Şeklinde ifade ederek kitabın basım ve dağıtımında emeği geçenlere teşekkür etti. Suvermez Köyü kitabının tanıtım programı; Suvermez Köyü kitabının yazarı Şükrü Türkmen, Emirdağ Belediye Başkanı Uğur Serdar Kargın ve kitapta emeği geçen kişilerin konuşmasının ardından Mustafa Ertorun’un seslendirdiği Emirdağ ve Suvermez türküleriyle devam etti. Suvermez Köyü kitabının basılmasında emeği geçen Suvermez Köyü Muhtarı Mehmet Akın, Emirdağ Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Metin Edeer ve programı koordine eden Burhanettin Korkmazer'e Belediye Başkanı Kargın ve Şükrü Türkmen tarafından plaketleri verildi. Halk Ozanı Aşık Yoksul Derviş - Şemsettin Kubat'ta aşk, sevgi, destan, deyiş, kardeşlik, dostluk, vatan sevgisi ve ilahi duygularla yazdığı eserlerini seslendirdi. Eğlence havasında Emirdağ müzikleriyle devam eden kitap tanıtım programı Şükrü Türkmen'in kitaplarını imzalamasıyla devam etti. | Temmuz 22, 2015, 12:10 pm | Etiketler: Özcan Türkmen, Suvermez Köyü, Vefa, Yoksul Derviş, Şükrü TÜRKMEN

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code