Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

BEN DE ORADAYIM

Belçikalı Türkler Dünya da Türk diasporasına model olacak çok farklı bir manifesto ya hazırlanıyor. Bugüne kadar Sözde Ermeni iddialarına yönelik Türk tarafı tezlerinin hiçbir zaman dinlenmemesi, tek taraflı olaya bakılması Türkleri harekete geçirdi. Bu kapsamda Brüksel'
in önemli bir meydanında Dünyada ki tüm haber ajanslarının davet edileceği bir toplanma eylemi düzenlenecektir. Bugüne kadar ki toplanmalardan çok farklı olarak Avrupa'yı ve Belçika'yı ifade özgürlüğü üzerinden vurmaya çalışacak Belçikalı Türkler şimdiden manifestonun yapılacağı günü heyecanla bekliyor. Son günlerde sosyal medya da dönen ağzı siyah bandlı beyaz gömlekli ve ellerinde 'Ben de oradayım" pankartı olan simalarla farkındalık yaratmayı düşünen platform şimdiden başarılı olmuş görünüyor. "Ben de oradayım" sloganıyla , Belçika da ki Türkleri manifestoya katılmaya davet eden platformun kapıları bütün Türk derneklerine açık. Tamamen ben de oradayım sivil bir inisiyatif olan manifesto hiçbir kurum , kuruluş ve siyasinin himayesinde olmaması önem taşıyor. İlk defa geniş tabanlı tarihi bu platformun sadece ve sadece Türkleri tehdit eden ortak bir sorunu ele alması kamuoyu tarafından benimsendi. Çok renkli ve farklı olacağı düşünülen manifestonun nasıl yapılacağı konusunda platformdan açıklama yapılması bekleniyor. Mayıs 5, 2015, 6:25 pm | Etiketler: belçika, Ben de oradayım, ifade özgürlüğü, sosyal medya, Türk

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code