Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

reklam

iHH 18 ÜLKE'DE KURBAN KESTİ

Belçika İHH Uluslar arası İnsani Yardım Teşkilatı ekipleri geride bıraktığımız Kurban Bayramında 18 ülkede kurban kesimleri gerçekleştirerek binlerce kişinin bayram sevincine ortak oldu.
Yurt dışında yapılan kurban organizasyonunun tamamlanması ve çalışmalarda görev alan ekiplerin Belçika ya dönmesinin ardından bir açıklama yapan Uluslar arası İnsani Yardım Teşkilatı Belçika IHH Genel Başkanı Ali Koç; “Derneğimiz bu yıl kurban bayramında 18 ülkede kurban kesimleri gerçekleştirdi. Dernek olarak yaptığımız tüm hayırlı çalışmalarda bizleri yalnız bırakmayan bağışçılarınızdan gelen kurbanlar önceden tarafımızdan araştırması yapılan ve ihtiyaç durumu belirlenmiş ülkede kesilerek binlerce insanın bayram sevincini bereketlendirdi” dedi.
Ali Koç, “Suriye’den Makedonya’ya, Nijer’den Arakana ve Somali ye kadar birçok ülkede başta yönetim kurulu üyeleri olmak üzere Belçika İHH Uluslar arası İnsani Yardım Teşkilat görevlilerinin büyük bir titizlikle gerçekleştirdikleri kurban kesimleriyle dağıtılan etlerin yoksulluğun ve çaresizliğin ağır imtihanında olan 110 bin kişinin hayat mücadelesinde yeni umutlara vesile olduğunu belirtti.
Ayrıca Başkan ALI KOC “Kurban bayramında yaptıkları bağışlarla bizlerle birlikte olan, kurbanlarını ihtiyaç sahibi, mağdur, kimsesiz kardeşleriyle paylaşan tüm bağışçılarımıza Belçika İHH Uluslar arası İnsani Yardım Teşkilatı olarak teşekkürlerimizi sunar onlardan Allah razı olsun." Dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code